Senheng, Huawei, AlPusar Technologies perkenal pengecas EV

  • 📰 UMonline
  • ⏱ Reading Time:
  • 64 sec. here
  • 3 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 29%
  • Publisher: 51%

Singapore Singapore Headlines News

Singapore Singapore Latest News,Singapore Singapore Headlines

PETALING JAYA: Senheng® Electric (KL) Sdn. Bhd. mengumumkan perkongsian strategik dengan teknologi global terbesar, Huawei Technologies (Malaysia) Sdn. Bhd. (Huawei Malaysia) dan penyedia penyelesaian Industri 4.0 APulsar Technologies.

PETALING JAYA: Senheng® Electric Sdn. Bhd. mengumumkan perkongsian strategik dengan teknologi global terbesar, Huawei Technologies Sdn. Bhd. dan penyedia penyelesaian Industri 4.0 APulsar Technologies.

Presiden Senheng Electric Sdn. Bhd., Lim Kim Chieng berkata, pihaknya sentiasa bercita-cita untuk berada di barisan hadapan dalam teknologi dan inovasi. Pengecas AC FusionCharge Huawei termasuk 7 kilowatt fasa tunggal dan 22kW fasa 3 model ini direka untuk pemasangan yang mudah bagi kedua-dua tetapan iaitu untuk kediaman mahupun komersial.

“Disebabkan oleh lonjakan permintaan untuk kenderaan elektrik di pasaran Malaysia meningkat, keperluan untuk menyediakan lebih banyak pengecasan EV telah“Senheng merupakan salah satu rangkaian kedai elektronik terkemuka di negara ini dan kami percaya dengan menambah penyelesaian pengecasan EV termaju kami kepada penawaran produk mereka di Malaysia, pelanggan akan mempunyai akses yang lebih besar kepada teknologi,” katanya.

Pengarah Urusan APulsar Technologies, Justin Kao turut menyatakan sokongannya terhadap inisiatif EV Malaysia, mereka komited untuk menyokong inisiatif kerajaan Malaysia untuk mempercepatkan penggunaan kenderaan elektrik dengan menjadikan pengecas EV lebih mudah didapati dan berpatutan. APulsar Technologies juga menawarkan perkhidmatan pemasangan profesional yang komprehensif dan sokongan teknikal untuk memastikan pelanggan menikmati integrasi pengalaman pengguna yang lebih lancar.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 27. in SG

Singapore Singapore Latest News, Singapore Singapore Headlines